Angel va al colegio muy contento, tiene muchos amigos de diferentes países y culturas y vuelve del colegio con una sonrisa cada día. El Kaleidoscope fue la decisión acertada. Angel goes to school very happy, has many friends from different countries and cultures and comes home from school with a smile everyday. Kaleidoscope was the right decision.

Kaléidoscope : que du bonheur! Cette école n’est pas qu’une école qui enseigne 2 langues, elle a des valeurs. Elle fait très attention à l’épanouissement des enfants, à leur self confidence, à leur découverte du monde… L’équipe pédagogique est géniale : dynamique, motivée, impliquée, á l’écoute!

The teaching staff have been doing a wonderful job in various aspects such as teaching, providing individual attention to the child and they have been very interactive with child understanding her needs and also provide support. The school management understands the need to develop various aspects beyond academics – such as swimming courses, leisure activities during the break, child care before / after normal working hours.

Confiance, douceur, attention, sont seulement quelques adjectifs que je pourrais utiliser pour décrire l’école Kaléidoscope. Mon fils a la chance d’avoir une école lui permettant de découvrir le monde à travers des idées fantastiques et des projets innovants. Il est suivi par de enseignants qualifiés et qui apportent une attention particulière à chaque enfant.

尽管刚入学时他只有两岁半,并且听不懂 英语和法语,但是他每天都很开心,很享受在学校的时间。一年来,我们很骄傲地看到 他不断的进步,看到他从一个只会粘妈妈的小宝宝逐渐成长为一个有自己的朋友,自己 喜欢的老师的开朗活泼的小男孩。

Although he was only 2 years and half at that time, and he spoke neither English nor French, Jize has always been happy to go to school. We see that he has fun here and enjoys his school time. We are so proud to see that he is making progress everyday, and that he grows up from a baby to a happy little boy who wants to meet his friends and favorite teachers.